GENEL BAŞKANIMIZ EROĞLU, GENEL MERKEZ DENETİM VE DİSİPLİN KURULU ÜYELERİNİ KABUL ETTİ

GENEL BAŞKANIMIZ EROĞLU, GENEL MERKEZ DENETİM VE DİSİPLİN KURULU ÜYELERİNİ KABUL ETTİ

  • 27 Haziran 2026, 12:15
  • 144 görüntülenme
  • 2 dk tahmini okuma süresi

Sendikamız Genel Başkanı Ahmet Eroğlu, Sendikamız Genel Merkez Denetim Kurulu ve Disiplin Kurulu Üyelerini kabul etti. 

SendikamıznGenel Merkez Denetim ve Disiplin Kurulu Üyeleri Sendikamız Genel Merkez Binasında biraraya geldi. 

Sendikamız Genel Sekreteri ve Mali İşler Genel Başkan Yardımcısı İrfan Kemal Karatosun, Genel Başkan Yardımcımız Birgül Değer, Sendikamız Genel Yönetim Kurulu Üyesi ve İstanbul Avrupa Bölge Başkanı Dr. Mümin Evren, Genel Merkez Denetim Kurulu Üyelerimiz Funda Bozkurt, Habibe Savaş, Nihal Küçük ile Genel Merkez Disiplin Kurulu Üyelerimiz Elif Hacıoğlu Keskin, Nuray Tomak, Mehmet Dağlı, Genel Başkanımız Eroğlu ile bir araya geldi. 

Genel Başkanımız Eroğlu, sendika çalışmaları, çalışma hayatı ve gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu. 

Heyet, Kabullerinden dolayı Genel Başkanımız Eroğlu'na teşekkür etti. 

TOPLANTI YAPTI

Sendikamız Genel Sekreteri ve Mali İşler Genel Başkan Yardımcısı İrfan Kemal Karatosun başkanlığında toplanan Genel Merkez Denetim Kurulu Üyeleri toplantı gerçekleştirdi.